• banner

Tipi di teste di valvula

Tipi di teste di valvula

I testi di valvule sò fatti per verificà è per assicurà chì e valvole sò adattate per e cundizioni di travagliu in fabbrica.

Ci sò parechji tipi di teste chì sò realizati in una valvula.Micca tutte e teste deve esse fattu in una valvula.Tipi di teste è testi necessarii per i tipi di valvula sò elencati in a tavola mostrata quì sottu:

valve-tests-768x258

U fluidu di prova utilizatu per a cunchiglia, u backseat è a chjusa à alta pressione hè aria, gas inerte, kerosene, acqua o fluidu non corrosivo cù una viscosità micca più altu ch'è l'acqua.A temperatura massima di prova di fluidu hè 1250F.

Tipi di teste di valvula:

Test di Shell:

Eseguitu appiendu pressione à a valvula di u corpu cù a valvula aperta è e duie estremità di a cunnessione di a valvula chjusa per assicurà a forza di a valvula di u corpu contr'à a pressione di u disignu è assicurendu chì ùn ci sò micca perdite in l'arburu di sigillatura o guarnizione di chjude.Requisiti di pressione:per materiale d'acciaio realizatu à una pressione di 1,5 x materiale di valutazione di pressione à 1000F.

Test di u backseat

Eseguitu per i tipi di valvula chì anu una funzione di u sediu posteriore (à a porta è a valvola di globu).Eseguitu da l'applicazione di pressione nantu à a valvula di u corpu cù a cundizione di a valvula completamente aperta, e duie estremità di a cunnessione di a valvola chjuse è l'imballatura di a barriera di glandula aperta, per assicurà a forza contr'à a pressione di u disignu è assicuratevi chì ùn ci sò perdite in l'arburu di sigillatura o guarnizione di chjude.

Requisiti di pressione:realizatu cù una pressione di 1.1 x materiale di valutazione di pressione à 1000F.

Prova di chiusura à bassa pressione

Eseguitu da pressu un latu di a valvula cù a pusizione di a valvula chjusa, l'enfasi hè realizatu cù i media di l'aria è un latu di a cunnessione aperta hè affruntatu è pienu d'acqua, a fuga serà vistu per via di e bolle d'aria chì escenu.

Requisiti di pressione:realizatu cù una pressione minima di 80 Psi.

Test di chiusura à alta pressione

Eseguitu da pressu un latu di a valvula cù a pusizioni di a valvula chjusa, a pressione hè realizata cù l'acqua media è a fuga serà vistu per via di u flussu di gocce d'acqua.

Requisiti di pressione:realizatu cù una pressione di 1.1 x materiale di valutazione di pressione à 1000F


Postu tempu: Apr-06-2022